25 Aralık 2011 Pazar

2011: Hiç icin kısa bir metin

godot yu bekleme dönemini tamamlamış beckett karakteri beklentileri..
sartre in bulantisinda gecen bir laf vardi: önce ölüp sonra yasamayi denemek. okudugum zaman bana cok havali bir o kadar da kofti gelmişti bu cumle. yillar sonra bu cümleyi bir arkadaşıma söyledim, onun hayatıyla ilgili goruslerimi belirtmek icin; ki ben bu sozu sartre in söylediğini hic hatırlamıyordum, ben uydurmusum gibime geliyordu, yine sanki kendi varlığım yokcasina insanlara ogutler veriyordum. sonra meshur kitabi karıştırmak geldi icimden ve cumleyi hatirladim, nedense bugun bu cumle bana basit ama bir o kadar da kacinilmaz geliyor.
yirmili yaslarin ortasi, ikinci okumalar, perec veya sartre veya herhangi baska birisi ilk okumalarin uzak vuruşlarına karsin cok carpici bir etki birakiyor üzerimde.
cenk, birsen, burak ve sen dost, sizleri seviyorum, elimden daha fazlasi gelmiyor.
yeni yiliniz kutlu olsun.

1 yorum:

Ali Degismis dedi ki...

Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

İyi çalışmalar.

web tasarım firma sitesi site satın al web tasarım online destek