19 Ağustos 2011 Cuma

Bu da olur

Can Yücel'in mezarı saldırıya uğramış. Mezar taşını balyozla kırmışlar.

Bundan bir hafta kadar önce Erzurum'da sigara içen bir kadını dövdüler. Şort giydiği için bir genç kızı da dövdüler. Şaşırmıyorum ama öfkeleniyorum.

Bundan 20-25 sene öncesinde de komünistler ülkücüleri , ülkücüler de komünistleri dövüyordu. Farklılığa tahammülümüz yok çünkü. Kendi görüşümüzün kabul gördüğünü hissettiğimiz her yerde karşı tarafa şiddet uygulamak da bir an bile tereddüt etmiyoruz.

Ayrıca düşüncem şu ki , İslam dininin yaygın olduğu toplumlar geri kalmışlıktan , barbarlıktan kurtulamıyor. Hoş görü yok, bilim yok , sanat yok. Ama pardon İbn-i Sina'yı , Farabi'yi , Ali Kuşçu'yu nasıl unuttum. Gülme. Tarih öğretmeninin bunları anlatırken nasıl böbürlendiğini hatırla.

Umarım anlatabilmişimdir.





1 yorum:

Ali Degismis dedi ki...

Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

İyi çalışmalar.

web tasarım firma sitesi site satın al web tasarım online destek