13 Şubat 2010 Cumartesi

ic deneyim

üstat hepimiz çamur içindeyiz ama bazılarımız yıldızları ararız demişti ya, işte o çamurun dibine çöktüğümde o yıldızları hatırladım, hem fizikseldiler, hem de benimleydiler, yön bulmam için bana kutup yıldızını öğretmişlerdi, işte o da oradaydı, bana sırıtıyordu, aklımda chopin vardı, smiths vardı, atay vardı, tarkovsky vardı, o çitin arkasındaki zifiri karanlıktan göremediğim arazi bir tarkovski planıydı, bende güzel olan ne varsa hepsi benimleydi, iç deneyim devam ediyordu, ne kadar ezseler de, unutturmak isteseler benimleydi, işte buradayım, benden çalabileceğiniz en fazla beş ay, gerisi benim, ben de bir şeyler öğrendim buralarda, artık kaybedecek zamanım yok, yeni bir şeyler olmalı, nerden başlarsam başlayım yeni bir şeyler.
mayıs da görüşmek üzere.

1 yorum:

godsy dedi ki...

Tertip olmak da varmış kaderde.