2 Haziran 2009 Salı

iggy nin yeni şarkısı ve eksendeki herif


iggy nin yeni şarkısını dinledim, tom waitsen, cool bir parça. merak konusu olan tabii ki iggy nin parçayı "live" olarak nasıl icra edeceği, iggy hisli, biz hisli, oturmuş elinde akustik, dinleyiciler çakmakları yakmış, dinlemek istiyoruz efendim.


işte bu şarkıyı eksen de dinledim bu akşam. eksen de akşamları çıkan herife sinir oluyorum. tamam, arada güzel şeyler çalıyor ama o ses nedir birader ya, yani akşam evine gidince ananla da böyle mi konuşuyorsun ya, ne kasıyorsun kendini, adam gibi sun, nasıl bir yapmacıklıktır, sevimsizliktir, bir dinle kendini ya.
görüşürüz, haziran ayınızın güzel geçmesini dilerim.

2 yorum:

izge dedi ki...

güven mi acaba o adam. güven'in sesini beğeniyorum ben. gülşah güray biraz kasar gibi.

lüzumsuz adam dedi ki...

valla ben bir tek ipek in ismini biliyorum ama gülşah da heralde ondan sonra çıkan oluyor, o yıllardır öyle ya, yadırgamıyorum onu.