7 Mayıs 2009 Perşembe

pazar sabahı


geçtiğimiz günlerde bir pazar sabahı kahvaltsını anlatan bir hikaye yazdım, hikaye sadece kahvaltı masasında geçiyor, ilk defa bir yazıda aile hayatına girdim, öykü hoşuma gitti, velvets ın ilk albümünün açılış parçası sunday morning den feyz alarak çıktı bu öykü, aslına bakarsak bana her sabah "sunday morning" ve zaten her sabah ve bazen akşamları ve bazen geceleri bu şarkıyı dinliyorum. her şeyi kenara bırakmış bir huzur veriyor bana bu şarkı, bana kalırsa lou reed in en iyi işlerinden, sadece birkaç satır yazılmış sözler ve ilk saniyesinden içinizde yansıyan bir huzur tayfı.

bu pazar sabahı işini genişletmeyi düşünebilirim, daha uzun bir şeyler yazmak, sadece pazar sabahı üzerinden, şimdilik bir şey yok ama bu konu heyecanlandırdı beni, ayrıca sırf pazar sabahını anlatan bir film olmalı, bir şekilde çakışmalar olabilir, pazar sabahları şehir hayatı yaşayan insanlar için üstüne çok şeyler söylenecek bir konu.
her neyse siz en iyis velvet underground un sunday morning ini dinleyin, en sevdiğim albüm açılış parçalarındandır, öyledir.

Hiç yorum yok: