3 Şubat 2009 Salı

iç deney üzerine

selam
iç deneyi bıraktığım yerde bulmak şaşırtmıyor beni, yazmayı pek sevmeyen bir ekibiz biz. bir araya gelince de evet ya hayat işte ne yaparsın deriz veya yemekteyiz izleriz, işler böyle akıyor bizim buralarda.
sizlerle olmadığım süreçte bir defter tutmayı başladım. aklıma gelen her şeyi buraya yazıyorum, eskiden her yerden kağıtlar çıkıyordu ve artık bir düzen yakalayabilirim. ve bu noktada iç deney ne işe yarıyor artık diye düşünüyorum. pekala, iç deney de yeterince samimi olamıyorum. mesela fatih özgüven le yeşim tabak ın ne seçtikleri hiç umrumda olmasa da bu konuyla ilgili bir yazı yazıyorum. yani iç deney de istediğim gibi rahat değilim, aklımdakileri yazmıyorum, yazmadıktan sonra da yazmanın pek bir anlamı kalmıyor.
ve yine bu aralar on beş nisana kadar yetiştirmem gereken varlık dosyasına zamanımı hasredeceğim. her zamanki gibi kesin bir tarih almak beni kendime getirdi, bir şeyler çıkartacağımı sanıyorum.
sonrasına "sonra" bakalım. aklımdayken, herkese soruyorum sana da sorayım, istikal a bir gece konan devasa mango mağazasının olduğu yerde ne vardı, eğer bunu biliyorsan son günlerdeki en büyük derdimden kurtaracaksın beni.
bu arada yeni rüya sinemasına korkmadan gidebilirsiniz.
şubat ayı umarım senin için iyi geçer, şansımız yaver giderse belki kartopu oynarız ne dersin jeremy?
hadi eyvallah.

1 yorum:

Wendy dedi ki...

Yazmayalı çok uzun süre oldu, bu güzel bir haber. :)
Mango'nun yerinde sanırım eskiden Vakko vardı. O kadar uzun süre inşaatı yapıldı ki hafızama çok çok uzak.
Görüşmek üzere.