3 Ocak 2009 Cumartesi

3 Ocak

Dün gece aniden oturduğum yerden kalkarak saçlarımı kesmeye karar verdim.Yaklaşık beş senedir uzatıyordum. Hiç uzatmadan , kesip kesmeme ayrımına düşmeden, aldım elime makası ve de diplerinden kesip aldım. Bizimkiler çok istedikleri için atmadım duruyorlar bir poşedin içinde. Neden bilmiyorum ama bir ölü gibi duruyorlar, garip oluyorum onlara baktığımda. Bana gelecek olursak sabah kalktığımda değişik bir şey hissetmedim. İlerleyen günlerde oturup bu yaptığıma üzülür müyüm bilmiyorum. Şu an iyiyim. 

Dün bilgisayarımın saati ile sitenin saati arasındaki uyuşmazlıktan dolayı Lüzumsuz Adam'ın doğum günü 2 ocakmış gibi göründü. Bu teknik aksaklıktan dolayı özür dileriz. E , madem bu kadar günün öneminden bahsettik bir de ufak tarihte bugün yapalım. Sevgilerle...

1521 - Martin Luther King , Roma Katolik Kilisesi tarafından aforoz edildi.
1889 - Nietzsche , akli dengesini yitirdi. 
1929 - Sergio Leone'nin doğumu
1953 - Samuell Beckett oyunu Godot'yu Beklerken, Paris'te sahnelenmeye başladı.
1961 - Amerika , Küba ile ilişkilerini kesti. (Bizimle de kesse ya . Küba devriminin 50. yılı kutlu olsun. Hasta siempre commandante)
1986 - Lüzumsuz Adam'ın doğumu
2009 - Bugünün içini de siz doldurun. Hehe . Ulan ben yakışmıyorum bu siteye (:


2 yorum:

psychosphere dedi ki...

birkaç saat daha bekleseydin bugun de uyuyan adam'ın saçlarını katlettiği gün olacaktı. rüyalarıma bile girdi be. lanet adam.

alerts dedi ki...

buy louis vuitton