29 Aralık 2008 Pazartesi

yılbaşı üzerine

evet, iç deney olarak yılbaşı öncesinde bir ikibin sekiz değerlendirmesi yaptık ve üstüne birkaç soru daha, hepinizin yılbaşını kutluyorum iç deney sakinleri adına.

yılın olayı?
gar sakini:bence akp'nin kapatilamamasi yilin olayi
uyuyan adam:Ergenekon , genel halimizi yansıtıyordu bence hiçbir şey anlamadan kulaktan dolma bilgilerle seyrediyorduk sadece
lüzumsuz: pek düşünmeye gerek yok, ergenekon mevzusu haliyle, gündemde uzun süre durmasına ve duracak olmasına rağmen bu davadan bir şey çıkmasını beklemek biraz safdillik olur, ama ne yaparsın buralarda böyle oluyor işler.
diğer mevzu da tabii ki iç deneyin açılması:)

yılın siyasi figürü
gar sakini:bence yilin ismi tabii ki i. melih gokcek
uyuyan adam: Melih Gökçek. Bu sene her dönem başka bir konu ile adını duyurdu bize.
lüzumsuz:bütün yıl boyunca gündem kalmayı başarabilmesi ve son tartışmadaki seçmen kitlesine hitap eden kartonlarıyla gönlümüzü bir kez daha fetheden melih abimiz, canımız.

yılın şarkısı, grubu vs
gar sakini:yilin albumu third, sarkisi small, ayrica bu album portisheadin en iyi albumu bana kalirsa
lüzumsuz:eh tabii ki portishead i dinlemek çok hoş oldu, indie olarak last shadow puppets, fleet foxes, turkish aslında bir konu var ile zerre favorilerim.
uyuyan adam:kendisi uyuduğu için bu soruya cevap verememiştir, ehe ehe, bir daha ehe, arada s vardı.

yılın filmi
gar sakini:yaa ben buraya paranoid parki sokmak istiyorum sonuc olarak dvdsi turkiyede 2008de cikti
uyuyan adam:Recep İvedik. Tarihe geçti en çok gişe yapan türk filmi olarak . Başka söze gerek yok.
lüzumsuz:bu hafta vizyona giren fatih ürek filminin araba hediye etmesi yılın en dikkat çeken mevzusu. bu filmin yakalayacağı başarının önümüzdeki senelere etki edeceği aşikar, merakla bekliyorum. bu sene birçok filmi izleyemedim ama aklıma gelenler aleksandra, lorna nın sessizliği, 9.90, düşüş ve özel tim. bizim diyardan dikkati çekenler tatil kitabı ile sonbahar.

yılın televizyon figürü
lüzumsuz: yemekteyiz hasan bize yaşattığı gerçeküstü deneyimle yıllarca unutulmayacak bana kalırsa. kendisini çok seviyoruz
gar sakini:yilin tv programi tabiiki yemekteyiz, hasan konusunda sana katiliyorum, saykadelik kisilik hasan
uyuyan adam:izdivaç

yılın sanat zıbısı
uyuyan adam:cannes daki nbc nin en iyi yönetmen ödülü
gar sakini:hmmm herhalde nbc'nin basarisi, gerci bence o film olmamis
lüzumsuz:şahan gökbakar ın nbc ile ilgili açıklamaları ve sonra gelen gişe başarısı. bu filmi çok seven türk gencinin filmde kendisini gördüğünü düşünüyorum. sürekli aynı kelimeleri tekrar ederek konuşan, çiğ, basit, sevimsiz, tek derdi para olan bu karakter türk gencinin ve aynı zamanda oyuncunun eğretileme bir yansıması.

en çok üzüldüğün an, olay vs
uyuyan adam:Karaköy İskelesi'nin battığı an. Bahsetmiştim zaten bir çok şeyi düşünmeme neden oldu.
lüzumsuz:üzüldüğüm özel bir an hatırlamıyorum. ama bir saniye, bu soru çok özele giriyor. cevaplamak istemiyorum.
gar sakini:bence de ozel bir soru cok berbat bir seneydi duygusal anlamda ama sanat camiasi uzerinden bir cevap gerekirse esbjoern svensson'in vefati
saglik acisindan da taksim ilkyardimda gecirmis oldugum korkunc 1 ocak sabahini da eklyebilirim

en mutlu olduğun, sevindiğin, huzur bulduğun an, olay vs
uyuyan adam:28 Aralık.. Kurtuluş Parkın da oturdum kar yağarken uzunca bir süre. Bu kadar içten gülümsememiştim uzun zamandır ( ya da o kadar sıkıyorum ki kendimi bir süredir çok uzun zaman geçtiğini sanıyorum).
gar sakini:hmmm amsterdam gezimin ilk gunu, ve kapadokyadaki muhtesem turk gecesi, yeni fotograf makinemi aldigim gun
lüzumsuz:: temmuz ayında sevgili gar sakini ile beraber burjuva haftasonu alışverişine çıkıp yazlık konserve almamız arkasından onu pişirip ekmeği bana bana yememiz, akabinde bira, leblebi eşliğinde yuro cup yaptığımız akşam bu senenin en küsel akşamıydı.

yılbaşı senin için ne demek
uyuyan adam:Yanlarında olmaktan hoşlandığım kişilerle geçirmek istediğim bir gece
gar sakini:partiler icin bahane, psytrance partisi varrrr, olleyyyyyy-editor yorumu; iğrenç bir cevap, aslında burada bir solgun ates havası estirmek isterdim ama yazarlarımı küstürmek istemiyorum-
lüzumsuz:yılbaşı benim için o senede yapamadıklarımın önüme serilmesi demek. belki de doğumgünümle bu kadar yakın bir tarhite olduğu için bu vicdan azabını daha derinden duyumsuyorum ama buruk olmadığım bir yılbaşı hatırlamıyorum

2008 deyince ilerde aklına gelebilecekler
uyuyan adam:Haydarpaşa, Anadolu Hisarı , Kadıköy... ilk aklıma gelenler bunlar
gar sakini:8 aylik bitmek bilmeyen tatilim
lüzumsuz:bulantı, üç dakikada hasta olabilme, tekrar bulantı, sek sek, damla, şeftali, bilinmeyen zevkler, yazlık konserve.

2009 deyince aklına gelenler, beklediklerin
uyuyan adam:dingin bir sene, çok güzel geçmesini beklemiyorum sadece
gar sakini:master tezimi yazmis olmak
lüzumsuz:bilinmeyen zevkler

yılbaşında piyango çıkarsa ne yaparsın
uyuyan adam:Bir ev alır parayı da bankaya yatırır faizi ile idare ederdim.
gar sakini:bir sureligine matematigi birakirim, sonra sinema tv okuma yonunde girisimlerde bulunurum, kismetse ilk filmimizi parasini basip cekeriz heheheheh, haa bir de ayse sultan korusundan bir ev alip icini kitap, dvd, ne varsa doldururum
lüzumsuz adam: arkadaşlarıma bir güzel sofra yapardım, sonra yurtdışından bir okul ayarlayıp giderdim istanbul dan, ya da okula gerek yok, öyle giderdim..

ıssız bir adaya düşsen yanına ne alırsın kabili bonus soru:2009 da asla yapmayacağım dediğin, ya da kendine koyduğun yasaklar vb.
uyuyan adam:sigarayı bırakmak diyeyim.
gar sakini:4'den fazla icki cesidini ayni anda icmemek
lüzumsuz adam:2010 da asla yapmayacaklarım listesi oluşturmamak. ya kim hazırlıyor bu soruları yav..

4 yorum:

Wendy dedi ki...

Üçünüze de mutlu, bol yazılı seneler dilerim efendim. :)

gar sakini dedi ki...

sagol wendy kardes, sana da bol yazili seneler

lüzumsuz adam dedi ki...

saolasın,umarım her şey istediğimiz gibi olur-boş ve neden yazıldığının kimsenin bilmediği ve yazmaya devam ettiği cümleler-.
öyle işte.

technology dedi ki...

chloe purse
chloe paddington handbag
chloe uk
dior
christian dior