24 Aralık 2008 Çarşamba

Kar

Oturup düşündüğümde aslında her şeyin o kadar da kötü olmadığını görebiliyorum bazen. Gerçekten güzel şeyler de vardı zaman zaman. Bir şeyler kaybetmiş olarak görmek istemiyorum kendimi. Onları düşünürken güzel bir rüya görürken uyanıp ne kadar çabalasam da tekrar o rüyayı göremediğim aklıma geliyor.  Can sıkan nokta bu herhalde. 

Oturup sürekli bir şeylere hayıflanmaktansa şu an bir şeyler yapmak daha akılcı geliyor bazen. Takıldığım her şeyden uzaklaşıp hoşuma gidecek bir şeyler yapmak. Evet geçmiştekilerden tamamen koparsam kendime yabancılaşırım , ancak sürekli onlar arasında kalırsam da diğerlerine.

Bugün her şeye rağmen sevemediğim bu şehirde bile yapabileceğim bir şeyler bulacağım. Kar her tarafta, tüm gece yağdı , yağmaya da devam ediyor. Ben de birazdan çıkıp kulaklığımı takıp biraz dolaşacağım, etrafıma , insanlara bakacağım. Monoton sıkıcı hayatlarımızın içinde kaybetmediğimiz sıcacık bakışlarımızı arayacağım.Kimse ile konuşmayacağım için bir kaç sigara eşlik edecek bana.  Henüz her şeyi yitirdiğimizi düşünmüyorum. 

Sonrasını bilmiyorum , düşünmek de istemiyorum.

2 yorum:

lüzumsuz adam dedi ki...

jeremy burda hiçbir şey yok, sinir oldum, gerçi ben ilk karı göreli on beş gün oldu ama kıskandım yine de:)

superior dedi ki...

If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
runescape powerleveling