13 Aralık 2008 Cumartesi

jeremy üzerine

evet, ne zaman çıktı, nerede çıktı hatırlamıyorum.
birbirimizin ismini unuttuğumuz için mi böyle çağırıyorduk birbirimizi, yoksa böylesi daha mı havalıydı, veya bize ait bir şey miydi falan.
inan hatırlamıyorum. durduk yere birbirimize jeremy diye çağırmaya başladık, belki o çok sevdiğimiz kitaplara bir şekilde gönderme yapıyorduk, niye jeremy orası da meçhul tabii ki, ama düşünsene türkçe bir isim veya latin, grek kasıntı dururdu veya komik.
ama jeremy çok hoş oldu, zaten bu yüzden devam ettik.
sonra çevremdekilere jeremy demeye başladım, hatta evdekilere.
tabii insanları dahil edemedim bu çağrışıma, ama ilginç kullanımlar da yok değil, mesela sevgili gar sakini ne zaman bana bir şey yaptrımak için hadi be hacı diyeceği tutsa bana hadi be ceremi diyordu bir aralar.
ama inan bana çok anormal bir şey değil bu jeremy. bir bak etrafına "hacı, hoca, baba, abi" hatta son günlerde duyduğum patron vs. yani bizim jeremy nin ne eksiği var ki bunlardan. içim ısınmışsa birine jeremy diyorum, durum böyle.
son olarak soranlar oluyor söyleyeyim pearl jam le hiçbir ilgisi yok.
öyle işte jeremy.

2 yorum:

uyuyan adam dedi ki...

Chinaski de fena değildi be jeremy (:

lüzumsuz adam dedi ki...

chianski deme lan, okumuyorum olm o herifi, yeter ya, ayıptır.