11 Aralık 2008 Perşembe

Annie Hall

Bu gece oturdum filmi tekrar seyrettim. Öyle anlar olur ki , yeni bir şeyler yapmak istemezsiniz , değişiklik yapmak zordur. Eskiler de ararsınız çıkışı. Eski olanı bildiğimizden olabilir mi jeremy ne dersin? Yeninin ne getireceğini bilemezsin.
Konusunu, sahnelerini , repliklerini , her şeyini hatırlıyordum filmin bu yüzden seçtim ya zaten. Elimde ucuz bir şarap azıcık kafamı bulandırıp oturup düşünmek istiyordum bir şeylerin üzerine. Daha önceki seyredişlerim de oldukça etkilemişti film beni , bu sefer diğerlerinin de üzerine çıktı. İlişkileri oldukça başarılı anlattığını düşünüyorum woody'nin. Manhattan, Annie Hall , Interiors gerçekten seyredilip üzerine düşünülesi filmler. Asıl paylaşmak istediğime gelirsek; filmin en sonunda anlattığı fıkrayı yazmak istedim buraya. Hiç dokunmadan alt yazıdaki hali ile yazıyorum. Filmleri de seyretmedi isen seyret jeremy, ben bile zorluyorum kendimi tembellikten sıyrılıp bir şeyler yapmak için sen de yap.

"Adamın biri doktoruna gider ve 'Doktor, kardeşim fıttırdı, kendini tavuk sanıyor' der. Doktor da: 'getirseydiniz ya, tedavi ederdim' der. Adam da şöyle der: 'evet ama doktor, yumurtaları çok işime yarıyor'.
Galiba ben de insan ilişkilerinde aynı şeyi hissediyorum. Akıldışı, mantıksız, hatta saçma olduklarını bilseniz de sürdürmeye çalışıyorsunuz. Çünkü hepimizin yumurtalara ihtiyacı var. "

Not: Uyuyan Adam ı seçmem ile ilgili bir açıklama istemişti Lüzumsuz Adam , en kısa zamanda gelecek unutmadım.

2 yorum:

lüzumsuz adam dedi ki...

bunu geçen sene ben de yazmıştım:)

uyuyan adam dedi ki...

Yazarken ben de hatırladım zaten film hakkında pek bir şey söylemedim, amacım sadece son kısmı alıntılamaktı.