3 Kasım 2008 Pazartesi

tüm zamanların


evet efendim bir türk olarak kesinliğinden şüphe duymadığımız cümleler kurmak ve sonra o cümleleri unutup tekrar tekrar saçmalama hakkına sahip olduğumuza göre tüm zamanların adlı yeni bölümümüze başlamakta bir sakınca görmüyorum-bu bölümü yaklaşık iki dakika önce kurdum.
ay ışığında saklıdır isimli türk filminin kişisel gelişim sürecimde özel bir yeri vardır. bu filmi ilkokula giderken ilk olarak izlemiştim ve bu film taşak geçtiğim ilk film olarak kayıtlara geçti.
film hakkında sadece bunu söylüyorum ve genellemelere geçiyorum.
tüm zamanların en ilginç türk televizyon filmi
tüm zamanların en kötü peruğu-toprak sergen
tüm zamanların en poz telesekreter mesajı:şu an ayışığında güneşleniyorum.

1 yorum:

gar sakini dedi ki...

heheheh izledigimiz gunu hatirladim lan birden, ikimiz de cocuktuk heheh, ama sonra da kac izledik oglum bu filmi, sayamiyorum :P