7 Kasım 2008 Cuma

sevmediğim kelimeler

biri senin yanında eytişimsel kelimesini kullanırsa o masadan kaç, arkana bile bakmadan koş. eğer biri yanında eytişimsel özdekçilik derse o kişiyle bir daha görüşme, o kişiyle seni tanıştıranla da görüşme.

selim:abi bu yazında bir frankofon lisesinde okuyan kız şımarıklığı gördüm kusura bakma da.
lüzumsuz:evet, frankofon liseli kızlar. harbiye, dame de sion, polo pastanesi..
selim:bok sarısı timberland bot, barbır gocuk.
lüzumsuz: aa harbi ya, ne oldu o botlara hiç göremiyorum?
selim:(sessizlik)..ee abi ne yapıyorsun?
lüzumsuz:ne olsun, defterdar ı çıktım bugün, tıkandım, he heh yaşlandık. sen ne yapıyon, gözükmüyon.
selim: anlatırım bir ara, kaçayım şimdi.

cümle içersinde muştu kelimesini kullanmak istiyorum, ama insanlardan korktuğum için kullanamıyorum. çok güzel bir kelime. yeni bölümümüz de bu, bir güzel, bir sikko kelimeler.

3 yorum:

godsyndrome dedi ki...

ama parantez içine kelimelerin anlamlarını yaz veyahut bi link ver.Ne biliyim öyle şeyler işte.Selime de selam söyle.

lüzumsuz adam dedi ki...

tdk diye bir şey var be abi, çok tembelsin valla.
eytişimsel özdekçilik:diyalektik materyalizm

godsyndrome dedi ki...

haklısın aslında ama ben o kurumun sitesine hiç girmedim,çıkamamaktan korkuyorum:)