17 Kasım 2008 Pazartesi

Kaybolan

Korkak bir serçe gibi yüreğim
Bıraksam duvardan duvara vuracak kendini
Boğulmaktayım dört duvar anı arasında
Korkuyorum; sahile atıyorum kendimi

Karşı kıyıda oturmakta güzel sevgili
Aramızdan boğazın suları geçiyor
Her geçişinde bir şeyler götürmekte
Ellerim üşüyor , ellerin gitmiş olmalı
Yüzüm yanmıyor artık, ısıtan bakışların kaybolmuş
Sesini duyamıyorum, dalga sesleri ile esen rügar tek duyduğum
Ve rüzgar sadece yalnızlığımı dalgalandırıyor
Sım sıkı tutunduğum saçların da gitmiş
Bir tek adın var elimde

Şişelerden birine sığınıyorum
Yudum yudum içmekteyim seni
Boğazımdan her geçişinde
Bir sızı hissediyorum içimde
Her yudumda bir şeyler daha kopuyor
Boğaz bir şeyleri daha yutuyor

Ayakta duramıyorum daha fazla
Elimde bir şişe sıcaklık daha var
Bırakıyorum kendimi en yakındaki banka uzanıyorum
Gözlerimi de yıldızlara dikiyorum

Tekrar geliyorsun geriye sonrasında
Ayakların, bacakların, görüyorum seni
Ellerin beliriyor ellerimin içinde
Görüntü biraz bulanık ama görülmeye değer
Tekrar gülümsüyorum
Önüme düşen bakışlarımı kaldırıyorum
Yüzünü göremiyorum, içim burkuluyor
Dudaklarını gözlerini hepsini götürmüşler
Görüntü çok bulanık ; acıtmaya yetiyor


Sokaktan geçen kadının topuk sesleri getiriyor kendime
Altında eziliyor hayallerim

Hiç yorum yok: