27 Kasım 2008 Perşembe

google

simdi google da insanların neleri aratırken benim sayfaya-aylak zamanlar- ulaştıklarına baktım, ilginç şeyler var, paylaşayım. müstehcen şeyler bana kalsın.

ağda yaparken ağlayan kızlar-bu nasıl bizim sayfaya çıktı ben de merak ettim şimdi-
aylaklık ne ifade ediyor
bon jovi nin always klibinde oynayan kız kim-kim olduğunu bilemiyorum jeremy, ama çok sağlam bir hanfendiydi-
bugün hava güneşli olabilir mi-manyağa bak ya-
düşünme arzu et böceklerde öyle yapıyor
ibrahim tatlıses mavi mavi filmi kaç yılında çekilmiştir-yok artık ya-
lüzumsuz adam hikayesiyle ilgili çıkabilecek sorular
norrda neden pek tanınmıyor-evet ya neden-
sevgililer günü hangi tarihtedir
soğuk kar sen tatlı sen aslında ölüyorsun farkında değilsin çağın ırmak
taksimdeki kütüphane nerede-çalışmıyor yavrum-
yemek acılığını nasıl izlerim

içdeney daha yeni ama ona da bakalım bir

alf ısıtıcı reklam filmi-ya bu nasıl bize çıkıyor ya, ben bunun ne olduğunu bile bilmiyorum-
aşk tutulmasında çalan şarkılar
andımızın anlamı
şahan gökbakar kaç yaşındasın sekiz
replikas rapidshare blog zerre-yakısmamıs, kınıyorum-

1 yorum:

Wendy dedi ki...

Ahahaha şuracıkta gülmekten can vereceğim.
Bu arada "alf ısıtıcı reklam filmi-ya bu nasıl bize çıkıyor ya, ben bunun ne olduğunu bile bilmiyorum-" bununla ilgili yorum yapmıştım oradan çıkmış herhalde.