19 Kasım 2008 Çarşamba

Dönüşüm

Eskiden bir kediydin yanımda uzanan
Öyle tatlı uyurdun ki seyretmeye doyamazdım
Şimdi bir sinek oldun odamda dolanan
Ne zaman uyuyacak olsam vızıldıyorsun

3 yorum:

lüzumsuz adam dedi ki...

yalnız burak, kusura bakma ama ben bunu hiç sevmedim.
yani ne olursa olsun sinek falan, yakışıksız.

Burak dedi ki...

Haklısın aslında abi düşününce bana da çok kötü geldi sinek olayı. Yazdık bir kere artık (: Amaç günlük tutmak işte, ileride bunların üstünden geçmeyi düşünüyorum. Şimdilik sadece not alıyorum. Düşünmeden çıkmış sözcük yığınlarından ibaret, bir şey yazma kaygısı güdülmeden karalanmış.

tınmaz melaike dedi ki...

ben bunu yeni görüyorum, burak. içinde kedi olduğu için tabi ki güzel.. ama sinek kısmı biraz göze batıyor dediğin gibi..