24 Kasım 2008 Pazartesi

cem yılmaz

benim adıma günün diğer dikkate değer mevzusu da cem yılmaz ın kısa devre programında yaptığı açıklama oldu.
milliyet te okuduğuma göre nuri bilge veya zeki demirkubuz la birlikte çalışmak istiyormuş.
zeki demirkubuz un anayurt otelini çekmek istediğini okumuştuk, zebercet i cem yılmaz ın oynadığı bir anayurt oteli fikri cezbedici.
işin iki boyutu var. filme cem yılmaz ın sadık kitlesinin ne kadar ilgi duyacağı? böyle bir film çekildiği takdirde zeki demirkubuz un yeni hayranlara sahip olacağını zannetmiyorum ama bu buluşmanın ilginç olacağı da kesin.
ve cem yılmaz ın oyunculuğu. cem yılmaz böyle bir şey diyorsa sınırlarını zorlamak istediği için söylüyordur herhalde, cem yılmaz saf bir dram da ne yapar, silinir mi, yoksa eşiği geçer mi bütün bunlar bu veya benzeri bir projeyi daha beklenir kılıyor.
hiç diyalog olmayan bir semih kaplanoğlu filminde cem yılmaz..
bekliyoruz.

2 yorum:

godsyndrome dedi ki...

İnsanların çoğunun Cem Yılmaz'ı "oyuncu" olarak görmek istediğini sanmıyorum.Hep "komik oyuncu" arayacak bazı gözler..

lüzumsuz adam dedi ki...

evet buna katılıyorum ama cem yılmaz bunu yapmak istiyorsa bütün bunları düşünerek söylüyordur herhalde.
cem yılmaz mali anlamda kendini rahat hisettiği için dokuz miylon dolara film cekebiliyor, bir milyona da çekse aynı seyirci gelecek, dokuz milyona da çekse.
cem yılmaz türk sinemasında benzeri olmayan biri olma yolunda ilerliyor bana kalırsa.