1 Kasım 2008 Cumartesi

Call Me A Dog

Bazen dinlediğim şarkılar o kadar içime işler ki onları çaldığımı hayaller eder kendime klipler çekerim. Paralel bir evrende kendim olurum aslında ; olmayacak, olmayan şeyler anında yaşamaya başlamışımdır aslında klip bitene kadar. Ego tatmini bu aslında, örselenen yalnız kalan ruhumu az da olsa rahatlatmak için edindiğim bir uğraş. Ego diyince çok farklı şeyler çağrıştırıyor , ama ben freud un tanımındakini dile getiriyorum. Her yaptığımız şey , biz de bir şekilde eksik kalan gerçekleşmemiş olana ulaşma çabasından başka bir değil.

Fantezilerimizin,hayallerimizin çıkış noktaları doyurulamamış arzularımızdır, ve freud yetişkinlerin fantezilerinden utandıklarını belirtmiştir. Erişkin kişi , fantezilerini sahip olduğu en mahrem şey olarak görmekte, artık kendisinden oynamasının ya da fantezi kurmasının beklenmediğini bilmekte, çocuksu ve hoş görülmez olan fantezilerinden utanmaktadır. Ve de bu utanç ego ile ego ideali arasındaki uyumsuzluğa bağlıdır.

Bu sabah cornell i dinlerken gözlerimi kapadım , ne zaman, nerede ve neden olduğunu çok iyi bildiğim bir klip çektim kendime. Nasıl ki küçükken sıkıldığımızda oyunlar oynardık, öyle işte. Ben hala oynuyorum. Sen de oyunlar oynar mısın jeremy?

2 yorum:

lüzumsuz adam dedi ki...

bu şarkıdaki old winter coat imgesi tük erkeğinin arabesk kökenlerine seslenmektedir, yıllarca bu imgeyi çok sevmiştim.
ve şarkı. acı çekmekten marazi bir zevk alanlar için ideal.

gar sakini dedi ki...

heheh arabeskligin kitabini yaziyor o sarki yahu, ismi ofsayt heheh