19 Ekim 2008 Pazar

Yılbaşı

Daha ekimin ortasındayız. İki buçuk ay gibi bir süre var yeni yıla . Bu akşam nedendir bilmiyorum, yılbaşını nasıl geçirsem diye düşündüm kendi kendime. Aslında böyle zamanlarda çok da planlı hareket ettiğim söylenemez. O zaman ne eserse ona göre takılırım . Yalnız bir keresinde lüzumsuz ağabeyin bana getirdiği öneri ile bir şeyler düşünmüştük. Lise tayfasından ,o kadar da samimi olmadığımız bir arkadaşın evine gidecektik. Herkes içeceği şeyi getirecek , geyik muhabbetin dibine vurup , hiç bir amacı olmayan bir etkinlikle kafamızın içini boşaltacaktık. Gayet iyiydi , zaten ne yapacaktım ki başka evdekilerle oturup , birlikte zaman geçirecektim her zaman ki gibi bu olmasa. Böyle olmasını beklerken son gün lüzumsuz ağabeyden (ya da mc den hatırlamıyorum tam olarak) haber geldi. Eleman bize satış koymuş . Ordu gibi de gelmeyin demiş. Ordu ben miydim ? O kadar da kalabalık değildik, üç kişiydik zaten. Böyle de satış olmaz ki üstad. Neyse ne yapacağımızı düşünürken , bize gelin dedim mc ile lüzumsuz ağabeye. Kendi rutin yılbaşıma onları da dahil etmiştim. Hep beraber yemek yenildi , gerçi onlar yemek yemişlerdi gelmeden. Biz dayımlarla alt kata geçip biraz demlendik. Biraz muhabbet ettik. Sonrasında gece yarısı yaklaştığında yukarı annemlerin yanına çıktık . Herkes birbirini öptü . Gece yarısından sonra benim odama geçip muhabbet etmeye karar verdik. Dayımlar sağolsun periyodik olarak bizi yalnız bırakmadılar. İki farklı kişilikten , iki farklı hayat hikayesi ve bir dolu nasihat dinledik. Zaten muhabbet esnasında sevgili mc kopup gitmişti aramızdan. Sabaha doğru herkes uykuya daldı. Fakat lüzumsuz ağabey her zaman yatağını aradığı için uyuyamamıştı gece. Öğlene doğru uyandık . Bir şeyler yedik , ondan sonra ben de lüzumsuz ağabeyime ve de sevgili mc ye eşlik ettim dışarı çıktık. Onlar evlerinde döndüler, ben de özlediğim şehir de yılbaşı melankolisi yaptım .Yalnızdım , yalnız başıma sarayburnu sahilini yürüdüm. O zamanlar marmaray sıçmamıştı sahilin içine tabi. Şimdi ne konumda bilmiyorum .Biraz yürüdüm , bir kaç sigara içtim , sonra kuyruğumu da toplayıp evime döndüm ben de.

Öyle işte üstad , bu akşam durduk yere yılbaşı aklıma geldi. Sonra da beraber geçirdiğimiz bu yılbaşı. Bu yılbaşı yine yalnızım ,ve yine bir planım yok. Belki istanbul' a bile gelmeyip evde şarabımı yudumlarken bir yandan lüzumsuz ağabeyin bana önerdiği filmlerden seyrederim. Belki birileri çağırır bizi bu yılbaşı için ne dersin. Ya da forum siteleri gibi buluşma düzenleriz . Ha ha. Lüzumsuz ağabey fan club beyoğlu buluşması... Hiçbir zaman gerçekleşmez böyle bir şey lüzumsuz ağabey lüzumsuz işlerle uğraşmaz çünkü. Neyse üstad sağlıcakla...

1 yorum:

lüzumsuz adam dedi ki...

fanlarla bir bulusma düzenlemeyi düşünüyorum.
bu konuyu hafife almamalısın.
ayrıca ekim ayında yılbaşını düşünmek için ne kadar sıkıcı bir hayatınız olduğunu ortaya koyuyor burak bey.
eh bu sıkıcı günlerinizde iki buçuk ay sonrası için bir şeyler belki düşünürsünüz.
ben olsam düşünürdüm.