22 Ekim 2008 Çarşamba

standing next to me

biraz geç oldu ama biliyorum aylardır bunu bekliyordun; ceketlere, hırkalara sarıldık, yaz çoktan bitti ama en sonunda bu yazın hitini açıklıyorum jeremy:
the last shadow puppets-standing next to me
alex turner yaşıtım, çok hızlı bir giriş yaptı, sonra aceleye getirilmiş bir ikinci albüm daha, sonra bu denemeyi duydum. ümitli değildim ama bu ani geçişi çok iyi kotarmış alex turner, altmışların havasını çok iyi veriyor albüm ve herkesin dediği üzere çok güzel bir yol albümü, birlikte söylenilecek şarkılarla dolu ve standing next to me lokomotifi.
aynı zamanda bu şarkının klibinin dekoru ve ışıkları da altmışlara göre düzenlenmiş ve turner diğer elemanla beraber dönmeye başlamıştı ki aklıma animals ın the house of the rising sun daki sekans ı geldi, ama allahtan o dönüşü tamamlamadılar.
neyse işte budur.

Hiç yorum yok: