13 Ekim 2008 Pazartesi

paragraf sorunsalı

paragraf sorunsalı, bir sorunsal olmaktan çıktı, teknik çalışmalarımız sonucunda hallettik.
düşünsene paragraf atamadığımızı.
yaşadığım kriz sonucunda paragraf atmadan tamamlayabildiğim iki kısa yazı yazdım.
yani yazıların başını, sonunu ve diğer cümlelerini kestim jeremy.
evet, bir kez daha gördük ki paragraf atlayamadığımız zaman biz bir hiçiz.
evet, herkes bir thomas bernhard değil
ve itiraf edelim hepimiz bir yılmaz özdil taşımıyor muyuz içimizde?-ertuğrul özkok style-
ve yaşadığımız bu kriz sırasında hayatımda sahip olduğumuz değerlerin benim için ne kadar önemli olduğunu anladım.
bin nasihat, bir musibet benzeri bir şeyler.
aslında yazı yazacak bir durum yok ama sevgili burak a yeni biçemimizle bir yazı yazma sözü verdim, o yüzden devam etmek zorunda hissediyorum.
istersen şimdi yazıyı okumayı bırakabilirsin jeremy.
düşündüm de-hala bu yazıyı okuyorsun, ya ne kadar sıkıcı bir hayatın var senin.
lanet olsun, ben oturmuş burada saçmalıyorum ve sen okuyorsun beni. yani bu ne kadar hapsolmuş, ereğini kaybetmiş, sapıtmış bir hayat ki sen hala beni okuyorsun.
ve ben hala neden yazmaya devam ediyorum söyleyecek hiçbir sözüm yokken.
yani ben senin yerinde olsam gider bir kitap okurum, iç deneyi okurum, sevgilimi ararım ve özür dilemekten daha iyi bir şeyler yapmayı başarırım veya herhangi bir şey.
hadi lütfen kapat sayfayı ve bir şeyler yap.
her dediğimi de ciddiye alma-okuyucuyu kaybetmemeye yönelik son dakika yaltaklanması-
lütfen beni okumaya devam et.
iyi geceler.

Hiç yorum yok: