13 Ekim 2008 Pazartesi

nevrotikgiller familyasının esrik ferdinden selamlar

Ah ah.. Ey okuyucu, üç gün içinde bir yazı yazmadım diye hemen anketlerde dalga unsuru oldum. İşte ben de şimdi, açılış yazımı huzurlarınıza sunuyorum ve de sizleri selamlıyorum. Kısa soluklu ilk blog denememin sonucunda yaşadığım hezimetin hemen akabinde, sevgili dostlarımla birlikte açmış olduğumuz bu blogda sizlerle bir arada olmaktan mutluluk duyarım. Umarım bu blog da benim uğursuzluğumdan nasibini almaz. Bu blog aslına bakarsanız birbirinden uzaklara savrulmuş üç dostun kullanmış olduğu bir çeşit iletişim aracı. Bu iletişim aracıyla sizlerle de iletişime geçebilirsek ne ala. Umarım burada edebiyatın, müziğin, sinemanın ve de tabii ki geyiğin dibine vururuz, lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin. Bir dahaki yazıma kadar esenlikle kalın.

Hiç yorum yok: