19 Ekim 2008 Pazar

Gece

Ayrı bir havası var kuşkusuz. Herkes uykuya dalar, teknolojinin tüm nimetleri susmaya başlar ve sessizliği dinleriz sadece. Huzur dolu oluyorum tek başıma çalışma lambasının başında hiçbir şey yapmadan otursam bile. Sen de sever misin sevgili okuyucum paylaş bizimle ? En sevdiğim kitapları okuduğum ,arada da bir iki kelime karalayıp rahatladığım sessiz dakikalar...Sevdiğim kadınların ne yaptıklarını düşünürken tükettiğim sigaralar...
Efkarlandım be üstad ...
Gece boyu oturup , günün ağarmasını izlemekten keyif alan tüm dostlara selam olsun. İyi sabahlar hepinize...

1 yorum:

Mor Kedi dedi ki...

son günlerde,geceleri, durmadan duvarlar arasında sıkışıp kalıyorum. koca koca binaların bize ayırdığı küçücük dairelerin, on metre karelik odalarında,zaman bazen geçmek bilmiyor.üst üste yakılan sigaralar da istenilen melankolik havayı bir türlü yaratamıyor. şarkıları dinlerken hiçbir şey hissedemez oldum.. oysa ki, bir zamanlar melodiler eşliğinde uzaklara dalardım. birileri aklımın kıvrımlarında yolculuk yapardı; ben onları kovardım, onlar yine beni düşünceleriyle boğardı.işte, bunların hepsi bir zamanlar yaşanırdı.herşey çok değişti, tıpkı gece ve yalnızlığımız gibi....