31 Ekim 2008 Cuma

blog üzerine...

evet, bu blog üzerine yazdığım yazıların sonu gelmiyor jeremy.
birkaç cümlem var, yormayacağım seni.
her neyse tam bu cümleyi yazarken aklıma geldi bir aralar televizyonda ingilizce programları başlamıştı ve nasıl bir raslantıysa bunlar benim hazırlığa başladığım sene başlamıştı.
ve ı can u can what can u do diyen bir şarkı vardı.
mükemmel bir eser olduğunu düşünüyorum.
neyse konuya döneyim. dün bir bloga rastladım. blog da sağ tarafta saçımı hangi renge boyamalıyım diye bir anket vardı ve ankete katılım bizim bloga kıyasla gayet tatminkardı. bizim yaptığımız türden bir şey olduğunu sandım bu anketin, ama sayfaya biraz bakınca hanfendinin-kendisi 27 yaşındaymış ve meslek eğitim yazıyor- daha önce denemiş olduğu renklerle çekilmiş fotolarla sayfasını doldurduğunu gördüm ve gerçekten bunu soruyordu okuyucusuna. bir ironi, cinas, istiare aradım durdum ama yoktu jeremy. gerçekten saçını hangi renge boyuyacağını soruyordu.-blogun ismini buraya yazmamı bekleme, merak ediyorsan bana bir mail at jeremy, ayrıca bu yaptığım dedikodu sayılır şimdi onu düşünüyorum.
ve farkettim ki bu blog bizim blogdan daha fazla okunuyor. bu blog gibi birçok blog bizim blogdan çok daha fazla okunuyor. ama az da olsa yazıştığımız bir beyin gayet üstünde kafa yorulmuş yazılarını kimse okumuyor. onun da ismin vermeyeceğim, yazılarını okuyorum, ama ben de yorum yapmıyorum.
sevgili burak ve gar sakini ne yazacakları konusunda tereddüt ediyorlar. ben de diyorum ki ne yazarsanız yazın, kendinizi rahat bırakın. aynı şeyi bizi okuyan blog sahiplerine de diyorum, kasmaya gerek yok, ciddiye alıncak bir şey yok. dikkat ettiğim tek şey tarihe notlar almak. yazdığım bir çok yazıyı aslında kendime yazıyorum, ama aynı zamanda paylaşmış da oluyorum.
durum böyle.
ı can
u can
what can u do?

1 yorum:

Burak dedi ki...

Yazmakta tereddüt değil de , daha önce de belirttiğim gibi tembellikten üstad onu aşmaya çalışıyorum bu aralar biliyorsun. Bütün gün aptal şeylere zaman harcıyorum ama oturup bir şeyler yazmak zor geliyor. Öyle yani ,umarım şu aralar yazma işini de düzene sokabilirim.