9 Ekim 2008 Perşembe

baslarken

selam
bir ilk yazı yazılması gerekiyordu ve sanırım bunu benim yapmam gerekiyordu ve zaten baskasının yapmasına izin vermeyecektim ve zaten yazmak istiyordum-
iste karsındayım jeremy.
jeremy i bilmeyenler icin jeremy sensin jeremy dersem acık olur mu?
ürkmene gerek yok, kafkaesk bir deneyim beklemiyor seni bu sayfada.
neler yazacağımızdan bahsetmeyeceğim, bilirsin yarın ne yemek yiyeceğini bile bilmezken neler yazacağını anlatmaya kalkmak bizim için ironik olur.
her neyse bir şey aklıma geldi anlatacağım.
sevgili gar sakiniyle bir pazar ikindisi evde oturmuş önümüzdeki hafta ne yemek yiyeceğimiz planlıyorduk ve jeremy senin de gördüğün üzere o kadar sıkıcı insanlarız ki bir haftalık yemek planımızı yaptık on bes dakikada.
ve sonra gar sakinine döndüm ve aksam ne yiyeceğimiz sordum.
bilmediğini söyledi.
sanırım hayatımda aldığım en güzel cevaplardan biriydi.
pekala, gar sakini ben ve burak nişantaşı anadolu mezunu gençleriz. gar sakini müzik, tiyatro, dans, resim-aklına gelebilecek her sanat dalında yeteneği olan bir insan olsa da simdi koc da matematik dersi veriyor. sevgili burak ise boğaziçinde dalgın bir matematikçi olmayı reddedip ankara da bilgisayar okumayı seçti, bu tercihi hakkında yorum yapmak istemiyorum. ikisi de analitik zekaları çok gelişmiş insanlar, gerçekten benim de kafamın o kadar çalışmasını isterdim. benim için de eq mun gelişimiş olduğunu söyler insanlar, ama bununla ne demek istediklerini tam olarak anladığımdan emin değili. truffaut için derler ya hiçbir şeyden bahsetmezken her şeyden bahseden adam. galiba benim için işler ters yönde ilerliyor, her şeyden bahsederken hiçbir şey den bahsedemiyorum. düşünsene birbirini tanımayan insanlar farklı zamanlarda farklı yerlerde bana hıncal lakabını taktılar. hayır, senden beni pohpohlamanı istemiyorum-o insanlara ne kadar sinir olduğumu tahmin edersin sanırım jeremy. ne olduğumun çok iyi farkındayım. ama bu durum şimdilik böyle, kendimi ifade edebileceğim günlerde olacağından neredeyse eminim.
sayfamızın ismi iç deney ama burada bataille e koşutluk gösteren yazılar bekleme. evet bataille e hayranım ama bu ismi almamızın tek nedeni bu ismi beğenmiş olmam. ilk yazıda altını çizmem gereken tek unsur bu olsa gerek.
sayfa sponsorlarımız bataille, kierkegaard ve chagall a teşekkürü bir borç bilirim, onlar olmasaydı biz bir hiçtik.
görüşürüz dost.

5 yorum:

Burak dedi ki...

Sayfa editörümüz lüzümsuz adam a , bizi bu sayfaya dahil ettiği için teşekkürü bir borç bilirim ben de. Lüzumsuz ağabey inşallah biz de senin kadar güzel yazabiliriz.

lüzumsuz adam dedi ki...

cıvıma lan ilk günden, ayıptır.

gar sakini dedi ki...

yahu ne yazacagimizi bilemedik, ne yazsak siritacak bu yazinin yaninda:(

Wendy dedi ki...

Hayırlı olsun yeni sayfanız. :)

lüzumsuz adam dedi ki...

sağolasın:)