24 Ekim 2008 Cuma

aylak zamanlar

efendim görüyorsunuz ki diyarbakır sulh mahkemesi sayfayı da kapasa size yazmadan duramıyorum, karşınızdayım.
dün aylak zamanlara ilginç bir yorum gelmiş,meraklar bölümünde yazdığım bir yazıya-aslında severdiim bu bölümü, ama kasıyordu- şu ana kadar bloguma yapılan yorumlar arasında en sevdiğim yorum oldu, aslında mailime de entresan seyler geliyor arada sırada ama onları paylasmamı beklemeyin benden, neyse bu samimi görüş hakkında bir yorum yapmıyor ve bugünkü yazımı noktalıyorum.

yazdıklarını okurken evet, önce seçtiğin konular güzel ama ,ya sen gerizekalı mısın? "sikim,piç "diye güzel yazılarının arasına sıkıştırdığın bu çirkin,çok aşşağı sözler niye? yazılarını çirkinleştirmekten başka birde okuyucu kaybedersin. çok iyi biliyorum sen bunu da önemsemezsin, nasıl biri olduğun da yazdıkların dan anlaşılıyor. raranoyak sen de

3 yorum:

Burak dedi ki...

Çok haklı (:

gar sakini dedi ki...

paranoid şizofren gözlemledim ben o zatta, lüzümsuzun diğer yorumu da koyması lazım

akif dedi ki...

:)