13 Ekim 2008 Pazartesi

13 Ekim 2008

evet bugün emek de eve dönüş isimli filmi izledim.
önümde ve yanımdaki koltukları on beş on altı yaşındaki çocuklar doldurdu. ben onların yaşındayken film ekimi bile daha yoktu, ama olsaydı da gitmezdik heralde.
neyse efendim bu genç sinefil adayları hanımlardan iki tanesi, yanımda oturanlar, bana galatasaray dan mısın "abi" dedi. ama abi kelimesini günlük hayatta kullandığımız biçimiyle değil, sözlük anlamını kastederek söyledi. bana resmen abi dedi jeremy.
ve sonra bir önümüzdeki kızlardan bir tanesi de benden sakız istedi. film başlayana kadar düşündüm, daha önce tanımadığım hiç kisme benden sakız istememişti. merak ediyorsan söyleyeyim, sakızım vardı ama vermedim.
ilginç bir başlangıç oldu, ama jeremy film felakettti. filmin yakaladığı sitcom duyarlılığı hakkında yorum bile yapmak istemiyorum. aslında benimde suçum var, bu filmin dogma olduğunu sanmıştım, ama film başladı ve filmin dogma olmadığını anlamak için iki dakika yetti. yani bu adam on sene önce neler yapıyordu, simdi 40 yaşında çok daha iyi olmalı, ama felaket abi, bir daha senin filmine giden de senin gibi olsun.
ayıptır.
sinirliyim.

Hiç yorum yok: